Συνδεθείτε μαζί μας

Εικόνες / Βίντεο

Το Κρεμλίνο απαγορεύει τα μέσα ενημέρωσης της ΕΕ

ΜΕΡΙΔΙΟ:

Δημοσιευμένα

on

Russia has banned 81 EU-based media outlets, claiming they “systematically disseminate false information about the progress of a special military operation [Russia’s invasion of Ukraine].”.

Το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε την απόφαση την Τρίτη (25 Ιουνίου) ως απάντηση στους περιορισμούς της ΕΕ που επιβλήθηκαν στα μέσα ρωσικής προπαγάνδας.

Russia’s online ban extends to national broadcasters and news organisations in Austria, the Czech Republic, Estonia, Greece, Finland, France, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Malta, the Netherlands, Portugal, Spain, and Sweden, but not Germany or Poland.

Also banned by the Kremlin are several of Europe’s most well-known newspapers, including Berlingske in Denmark, France’s Le Monde and Liberation, Germany’s FAZ, Der Spiegel, and Die Zeit, the Irish Times, La Repubblica in Italy, NRC in the Netherlands, and El Pais in Spain.

Τέσσερα μέσα ενημέρωσης με επίκεντρο την ΕΕ, το Agence Europe, το Politico και το EUObserver στις Βρυξέλλες και το RFE/RL στην Πράγα, περιλαμβάνονται στην απαγόρευση.

Η Μόσχα δεν εντόπισε άλλα μέσα ενημέρωσης με επίκεντρο την ΕΕ, όπως το EU Reporter, το Euractiv ή το Euronews.

Η ρωσική κυβέρνηση γλίτωσε επίσης όλα τα φιλορωσικά μέσα ενημέρωσης στην Ουγγαρία, με εξαίρεση ένα ανεξάρτητο μέσο, ​​το 444.hu.

The ministry described the action as a “mirrored and proportionate” reaction to EU measures against Russian media.

“If restrictions on Russian media are lifted, the Russian side will also reconsider its decision in relation to the mentioned media operators,” the Russian Embassy stated.

Τη Δευτέρα, η ΕΕ έθεσε στη μαύρη λίστα τέσσερα ρωσικά κανάλια προπαγάνδας: Voice of Europe, RIA Novosti, Izvestia και Rossiyskaya Gazeta.

Σε μια πρόσφατη έρευνα από τις υπηρεσίες πληροφοριών του Βελγίου, της Τσεχίας και της Πολωνίας, η Φωνή της Ευρώπης, με έδρα την Πράγα, κατηγορήθηκε ότι δωροδοκούσε ευρωβουλευτές για να ενεργήσουν υπέρ της Ρωσίας. Αυτό ακόμη διερευνάται.

Προηγουμένως, η ΕΕ απαγόρευσε τους ρωσικούς σταθμούς Katehon, Pervyi Kanal, REN TV, Rossiya 1, Rossiya 24, Spas TV, Sputnik, Russia Today, Tsargrad TV και πολλές από τις θυγατρικές τους.

Έχει επίσης βάλει στη μαύρη λίστα πάνω από 100 Ρώσους για προώθηση προπαγάνδας, συμπεριλαμβανομένης της αρχισυντάκτριας του RT Margarita Simonyan και του τηλεοπτικού παρουσιαστή Vladimir Soloviev.

According to the Paris-based group Reporters Without Borders (RSF), Russia ranks near the bottom of the world in terms of press freedom (162nd out of 180). RSF’s website is likewise blocked in Russia.

Η Věra Jourová, Επίτροπος Αξιών της ΕΕ, δήλωσε στο X ότι η απαγόρευση των ρωσικών μέσων ενημέρωσης είναι ένα περιττό αντίποινο.

“Russia-funded propaganda sources spreading disinformation as part of Russia’s military strategy are not the same as independent media. Democracies understand that,” she remarked.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:

Το EU Reporter δημοσιεύει άρθρα από διάφορες εξωτερικές πηγές που εκφράζουν ένα ευρύ φάσμα απόψεων. Οι θέσεις που λαμβάνονται σε αυτά τα άρθρα δεν είναι απαραίτητα αυτές του EU Reporter.
Business49 λεπτά πριν

Η επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων: Τα τελευταία μοντέλα και οι εξελίξεις το 2024

Κιργιστάν6 ώρες πριν

Ο μέτοχος της Bakai Bank Sergei Ibragimov για την τήρηση των αντιρωσικών κυρώσεων

Καζακστάν10 ώρες πριν

Τα Υπουργεία Εξωτερικών του Καζακστάν και του Λουξεμβούργου πραγματοποιούν πολιτικές διαβουλεύσεις

UK13 ώρες πριν

Ο Starmer συζητά για τη συμφωνία μετανάστευσης και ασφάλειας με την ΕΕ στην Πολιτική Σύνοδο Κορυφής

Εκπαίδευση1 ημέρες πριν

Αυτά είναι τα καλύτερα μέρη στον κόσμο για να είσαι φοιτητής το 2024

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο1 ημέρες πριν

Ο Φον ντερ Λάιεν επανεξελέγη για δεύτερη θητεία

Καζακστάν1 ημέρες πριν

Ο Πρόεδρος Tokayev παρουσιάζει την κρατική σημαία στην Εθνική ομάδα του Καζακστάν για τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024

Μετανάστες2 μέρες πριν

Μόνο μια ολοκληρωμένη προσέγγιση θα έλυνε την πρόκληση της Μεσογειακής Μετανάστευσης

Τάσεις